Szeretnél jól látszani? Támogatom az ötletet.

Coaching szemléletű tanácsadással
Megjelenés tervezéssel
Weboldal készítéssel

Neked melyikre van szükséged?

Tolvaj Sándor - #megjelenésmentor

Első lépésként felfedezzük belső erőforrásaid. Következőként formába öntjük amit találtunk. Végezetül megmutatjuk a világnak aki vagy.

Gyere indulj el! Én majd kísérlek.

Mit is takar a megjelenés mentorálás, és egyáltalán az, hogy márkaépítés?

Képzeld el, mennyi időt töltesz egy egy kirakat előtt: séta közben odapillantasz, ha valami megragadja a tekintetedet, megállsz, ha nem tovább sétálsz. Nos, ugyanez a helyzet veled is!

Akár munkavállalóként, akár vállalkozóként állsz a piacon fontos a megjelenés. Fontos, hogy a partnereid, ügyfeleid imádják a kirakatot amit látnak.

Fontos, hogy megragadd a tekinteteket!

Az énmárka az, amit mások mondanak rólunk, mikor kimegyünk a szobából.

Jeff Bezos, az Amazon alapítójának szavai remekül elmondják, hogy mit is jelent az énmárka.

Nálunk még újdonságnak számít a self-branding tudatos építése, hiszen csak az elmúlt évtizedben jutott át az országhatáron, de fontosságát egy szakember sem vitatja.

Néhány éve leginkább közszereplőkkel, színészekkel vagy politikusokkal azonosítottuk a saját márka építését, azonban a Facebook és a LinkedIn megjelenésével ma már bárkinek elérhető egy ütős kép felépítése megfelelő, tudatos tervezéssel. Azonban egy erős énmárkához szükséges, hogy fel merjük vállalni önmagunkat és ne csak a közösségi média árnyékából kacsintgassunk kifelé, a márkánk megalkotásához nemcsak az online, de az „offline” megjelenésben is következetesnek kell lennünk.

Gyönyörű példája a self-brandingnek a Csillag születik című film Lady Gaga által megformált főszereplőnőjének átalakulása, a kockás inges lányból hogyan lesz egy igazi díva…

Nos, nagyjából ezt az utat járjuk be az énmárka építés közben is, persze sokkal több összetevős a valódi életben a sztori, de a felszín jól kijön a filmben.

Lady Gaga - márkaépítés

Egy erős énmárka alappillérei

  • Az énmárka alapja az önismeret. Először ismerd meg magad ahhoz, hogy fel tudd építeni rá amit a közönségnek mutatni szeretnél.
  • Elengedhetetlen látnod a gyengeségeidet és az erősségeidet. Érdemes egy szakember véleményét is kikérni, aki külső szemlélőként lát téged, és megvannak az eszközei arra, hogy segítsen a feltárásban.
  • Pozícionáld magad. Fontos, hogy ismerd a saját vágyaidat, formáld őket célokká.
  • A célokat formáld realitássá a tudásod és tapasztalatod alapján.
  • A fentiek alapján keresd meg és lásd hol a helyed a piacon.
  • Légy tisztában a saját küldetéseddel! Miért csinálod, amit csinálsz?
  • Bemutatkozás, megjelenés tervezés, kommunikáció, önéletrajz, arculati elemek kialakítása.
  • Mutasd meg azt, amit összeraktál – Önmagad! Avagy jelentkezés, önpromótálás.
  • És persze elengedhetetlen a kitartás és a türelem. Egy márka sem két nap alatt születik – egy jó, erős márka felépítése, akár évekbe is telhet.

Mindennap tegyél érte valamit, de ne sürgesd!

Első lépésként vedd fel velem a kapcsolatot!

Ismered azt a mondást, hogy a sikeres üzlethez sikeres marketingre van szükség?

A sikeres marketinghez pedig átgondolt, jól felépített márkára.

márkaépítés

Rohanó világunkban többre van szükség, mint egy kézzel írott szórólapra, vagy egy word-ben gyorsan összedobott kiadványra a kezedben.

Megfelelően kell, hogy tükrözd szolgáltatásaid profi mivoltát. Ehhez viszont elengedhetetlen a kiforrott arculati rendszer – megjelenés.

Ha van egy szuper arculatod, az lehetővé teszi, hogy vállalkozásod egyedileg beazonosítható és egységesen felismerhető legyen a piacon.

A megjelenés tervezése – azaz a márkaépítés – alatt sokkal többet értek, mint egy logó vagy egy névjegy, vagy egy termék. A márka egy komplex dolog, ami ugyan tartalmazza a fentieket, de ennél sokkalta több. A márka mögött ott van az a tapasztalat amelyet az ügyfelek felé prezentálsz, és az érzések amiket átadsz nekik.

Neked is – egyéni tanácsadónak, coach-nak, vállalkozónak, vagy cégvezetőnek – éppen ugyanolyan fontos a márkaépítés, mint a nagyvállalatoknak. Ezt a frontvonalból a folyamatos kommunikáció és jelenlét mellett megfelelő online megjelenés kialakításával támogathatod meg. Online megjelenés alatt értem a kommunikációs stílusod, az általad használt online csatornákat, és magát a vizuális megjelenésedet is.

Az élet minden területén nagyon fontos az első benyomás, hiszen a leendő ügyfeleid először vállalkozásod arculatával találkoznak. Rendkívül fontos, hogy már az első pillanatokban bizalmat keltsen az érdeklődőkben, ehhez viszont arra van szükséged, hogy maximálisan ismerd saját magadat, és a célod, küldetésed. Ebben tudok neked segíteni.

A megjelenéstervezés folyamat során tanácsadással és kreatív tervezéssel támogatom épülő márkádat az alábbi lépések mentén:

1. Ismerd meg magad!

2. Építsd fel magad!

3. Mutasd meg magad!

Mennyibe kerül?

A konzultáció ára 35 000 Ft / óra

Ezeket tartalmazza:

  • Előzetes online vagy e-mailes egyeztetés
  • 2-4 órás felkészülés részemről az általad megadott információk alapján az első találkozásunkra, hogy valóban hatékonyan teljen a közösen töltött idő
  • Személyes, vagy (élő) online tanácsadás: ez az idő csak rólad, a márkádról, a cégedről, a terveidről és az esetleges elakadásaidról fog szólni. Mindent átbeszélünk, ami az előre egyeztetett időintervallumba belefér és előremozdítja a márkádat. Tapasztalatodnak, terveidnek és a céged szintjének megfelelően töltjük együtt az időt, mely alatt fontos, hogy ne feledd (!): buta kérdés nincs! Bármilyen kérdést feltehetsz nekem, ami a márkaépítés témájával kapcsolatos, és ott helyben átbeszéljük.
  • A tanácsadás végén pedig egyeztetjük a teendőket, javaslatokat, hogy lássuk az irányt.
  • A közös időtöltésről pedig a találkozásunkat követő 24 órán belül küldök neked egy e-mailes memo-t, hogy ne feledd, merre tovább.
Sanyi

Hogyan fogunk dolgozni?

  • Vedd fel velem a kapcsolatot az űrlap segítségével ide kattintva!
  • Egyeztetjük az alap információkat, felteszek néhány kérdést, ami alapján fel tudok készülni a személyes találkozóra.
  • Megbeszéljük, hogy személyesen vagy online szeretnéd a találkozót, és választás szerint helyszínt vagy online teret egyeztetünk.
  • Egyeztetjük az óráinkat, azaz mennyi időt szeretnél első körben a találkozóra szánni (javasolt az egy, maximum két óra, mivel az első találkozás minden esetben nagyon intenzív).
  • Átnézem a kapott információkat, majd felkészülök a találkozóra.
  • Találkozunk, ahol átbeszélünk mindent az általam összeállított menet szerint, és a kérdéseid alapján.
  • A találkozás végétől számított 24 órán belül küldöm neked a memo-t a megbeszéltekről.
  • Ezután egyeztetünk, hogy van-e igényed további találkozóra, vagy indulhat a közös munka.
  • Amennyiben weblap, szövegírás stb… feladatokról van szó, házon belül elvégezzük neked a kollégáimmal a munkát, amennyiben a hatáskörünkön kívül eső feladatokat igényel a márkád, ajánlok neked szakembert, tanfolyamot.
  • Mindezek után pedig bármikor szükséged lenne rám, állok rendelkezésedre.

Milyen kérdésekre számíthatsz tőlem?

  • Ki a célközönséged?
  • Mik a céljaid?
  • Miért csinálod azt, amit csinálsz?
  • Mi a történeted?
  • Miben vagy más, mint a konkurenciád?

A márkaépítés folyamata során kötelezőnek tartom a magam részéről üzleted megismerését, céljaid és miértjeid megtalálását.

Ezen folyamat során fogjuk megtervezni azt, hogy milyen elemekre lesz szükséged ahhoz, hogy egységes és hatékony márkád legyen. Ilyen elemek lesznek például a logód, a névjegyed, a webes felületeid – beleértve a social média csatornáidat is, és további offline-online grafikai anyagokat is.

A közös munkánk nem ér véget egy konzultációval, végig kísérlek az úton, mely során egy valóban erős márkát építesz fel.

Keress meg, és beszélgessünk róla!

Készen vagy átrajzolni a jövőd?

Egyeztessünk egy időpontot!