Némely vállalkozó ismerősöm azt gondolja, hogy a marketingbe csak úgy bele lehet vágni. Kitanul egy szakmát, tol rá ad-hoc pár PPC hirdetést és dől a lé. Persze így is lehet, de ahhoz rohadt sok lóvé kell. Ezt régen a multik megtehették, de ma már ők is inkább kreatívan tolják.

Úgy gondolom, erős márka nélkül a marketinged egy pénznyelő lesz. Megfelelő alap nélkül kifullad. Tudod mi a megfelelő alap? A saját énmárkád, amit felépítesz. Amiben lélek van, ami innovatív, ami ösztönös, ami te vagy. Ha egy ilyen márkád van, nem kell a levegőbe lövöldöznöd, egy idő után a saját hiteled fog téged eladni és megkockáztatom, a marketing büdzsédet veheted majd szűkebbre, mert ismerni fognak téged és a márkád önmagát adja el.

Persze megmutatnod ezután is kell, magától nem fog terjedni, csak sokkal olcsóbban, mintha gyenge lábakon állna. A terjesztés maga a marketing.

Mi a konklúzióm? Míg a marketing egy erős márka nélkül csupán üres duma, addig a másik oldalról nézve a márkaépítés csupán a kezdet.

A márkaépítés tulajdonképpen egy megfestett kép. Egy olyan belülről jövő festmény, ami te vagy és amit te alkotsz meg.

Tudod mi a különbség a marketing és az énmárka között?

A képet a megfestés után meg is kell mutatni, el is kell adni…

Ki vagyok én?

Üdv, a nevem Tolvaj Sándor. A coaching és az önismeret által keresem annak a módját, hogyan élhetjük meg belső erőnket, kreativitásunkat, szabadságunkat. Misszióm, hogy az eddig megszerzett tapasztalataimmal segítek a hozzám hasonló fejlődni vágyóknak.