A márkád az aki te vagy, a marketing pedig a növekedésed módja.

Egy kutatás szerint a vállalkozók hatalmas összeget költenek egy termék marketingjére, de többségük kudarcot vall. Vajon miért?

Kidolgozott márka nélkül egyetlen üzlet sem működhet igazán hatékonyan… a márka pedig véleményem szerint sokkal – sokkal több, mint az ami kifelé látszik. Túlmutat a logón, a színeken, a tipográfián, vizuális elemeken. Mögötte ott van az a tapasztalat, amelyet az ügyfelek felé prezentálsz, és az érzések amiket átadsz nekik.

  • A márka érték, bizalom, stratégia, identitás, jövőkép – minden, amit te tudsz hozzáadni vállalkozásodhoz.
  • A márkával szemben pedig a marketing a csatorna az ügyfeleid és a márkád között, tehát a marketing köti össze a vásárlóidat az üzleteddel.
  • A márkaépítés és a marketing nem különálló tevékenységek, hanem minden esetben egy közös folyamat – együtt teljes a kép.

Ha a márkajelzésed nincs a termékeden, a vásárlók nem ismerik fel azt. A márkád az, ami időtlen kapcsolatot teremt közted és ügyfeleid között.

Honnan fogod tudni, hogy a márka, ami képvisel téged alkalmas a marketingre?
Kutass, elemezz, mérj, ellenőrizz, kérj visszajelzést! Használd a Facebook, a Google ingyenes elemző eszközeit, kérdezd meg a felhasználóidat, követőidet arról, hogy mi az ami nekik releváns lehet amikor a márkádat megtalálják.


Szerinted neked kitűnő márkád van?
Ha nem, akkor dolgozz még picit rajta, mielőtt marketingre költenél!

márkád

Márkaépítés induló vállalkozásoknak

Ki vagyok én?

Üdv, a nevem Tolvaj Sándor. A coaching és az önismeret által keresem annak a módját, hogyan élhetjük meg belső erőnket, kreativitásunkat, szabadságunkat. Misszióm, hogy az eddig megszerzett tapasztalataimmal segítek a hozzám hasonló fejlődni vágyóknak.