A vállalkozói brand alapozó kézikönyve egy átfogó és inspiráló útmutató, amely a modern üzleti világ kulcsfontosságú elemére, a márkaépítésre fókuszál.

Mit tegyünk a weblapra?

Mi tegyünk a weblapra? A vállalkozói brand alapozó kézikönyve

Vállalkozást indítottál,

de nem tudod, honnan lesznek érdeklődők?

Jelen vagy a közösségi médiában,

de nem tudod mit kezdj vele?

Gigászi összegeket költesz hirdetésre,

de nem jönnek az ügyfelek?
Mi tegyünk a weblapra? A vállalkozói brand alapozó kézikönyve
A legfrissebb felmérések szerint a vállalkozók nagy része hatalmas összegeket költ marketingre, ennek ellenére a többségük kudarcot vall.

Megeshet, hogy hiányzik belőle a legfontosabb összetevő: TE!

Az online kurzusok, a social média gyorstalpalók és a csináld magad könyvek ugyan rengeteg tudást adnak, viszont nem segítenek abban, hogy megismerd önmagad, felismerd az erősségeid, a miértjeid és a céljaid. Nem mutatják meg a fűszert, aki te magad vagy. Arra neked kell rájönnöd, és ez a könyv ebben tud neked segíteni.

…ugyanis a márkádnak Te vagy az alapja!

A tapasztalat azt mutatja, hogy márkaépítés nélkül a vállalkozások marketingje rövid idő alatt pénznyelővé válik, és megfelelő alapozás nélkül kifullad.

Mi tegyünk a weblapra? A vállalkozói brand alapozó kézikönyve

A vállalkozói brand sokkal több, mint egy logó vagy egy névjegy. Ez egy komplex rendszer, ami ugyan tartalmazza a fentieket, viszont a márka mögött ott van az a tapasztalat amelyet az ügyfelek felé prezentálsz, valamint az érzések amiket átadsz nekik.

A márka érték, bizalom, stratégia, identitás, jövőkép.

Minden, amit te tudsz hozzáadni a vállalkozásodhoz.

A Mit tegyünk a weblapra? című könyv segít kialakítani egy olyan belülről építkező vállalkozást, amelynek az alapját te adod. A márkád, amit tudatosan építesz fel, majd olyanná formálod, amiben lélek van, ami innovatív, ösztönös. Ami te magad vagy.

Ha egy ilyen márkád van, nem kell a levegőbe lövöldöznöd. Egy idő után a saját hiteles jelenléted fog eladni. Ha pedig kitartóan dolgozol, hosszabb távon szűkebbre is veheted a marketing költéseidet.

Téged hívlak erre az útra,

A működő brand lehetővé teszi számodra azt, hogy a vállalkozásod egyedileg azonosítható és egységesen felismerhető legyen a piacon. Leegyszerűsítve: ha ismerik a márkádat, nem fognak törődni azzal, mennyibe kerülsz. Kelleni fogsz!

Indulj el az úton, és építsd fel a saját vállalkozói márkádat, amely valóban téged tükröz és időtállóan a jövőbe mutat!

Mit tanulhatsz a könyvből?

Mi tegyünk a weblapra? A vállalkozói brand alapozó kézikönyve

Öt nagy témakörön ível át, ezek sorrendben az alábbiak

1. Rólad szól

  • A márkatörténet
  • A küldetés
  • Az erősségeid

2. A vállalkozásod

  • Célok és álmok
  • Az értékajánlatod

3. A környezeted

  • A célközönséged
  • A versenytársaid

4. A tartalom

  • Tartalomtervezés
  • A közösségi média
  • A tartalomnaptár

5. A weblapod

  • Mit tegyünk a weblapra?
Mi tegyünk a weblapra? A vállalkozói brand alapozó kézikönyve
Mennyibe kerül a könyv?
És hogyan juthatsz hozzá?

A könyv 5990 Ft – ért lehet a tied, és az alábbi gombra kattintva tudod megrendelni.

Márkaépítés alapozó kérdéssor